Centre VTT 

Accueil > Centre VTT > Routes en VTT

Routes en VTT

>Route VTT 01: les Bois

 

 

Parcours facile et plat aux alentours du village, en passant par des prés et des chemins.

Distance parcourue: 4,25 kilomètres.

Altitude min: 342 mètres, max: 401 mètres.

Dénivellement accum. montée: 79 mètres, descente: 79 mètres.

Niveau de difficulté: facile.

Termine au point de départ (circulaire): oui.

Itinéraire: la sortie a lieu par la rue dels Valls, en suivant l'ancienne muraille de Maçanet. Une fois sortis du village, on suit les chemins du bosquet et les prés splendides de la ferme Mas. On revient par la Closa, la fontaine d'en Coll et on revient au point d'accueil.

 

 

 

Commentaires

Commentaires (1 - 2 de 2)

  • 1 | Consorci Salines Bassegoda Envoyé le jour 03/11/2010, aux 14:33h

    **** RUTA BTT 1 REVISADA ****Us informem que el dia 2 de novembre de 2010 s'han acabat les tasques de manteniment i re-senyalització del traçat de la ruta 1.

  • 2 | Jose Envoyé le jour 24/04/2009, aux 14:35h

    hola, aquest matí, fent la ruta Els Bosquets:1er, me adonat que la ruta real no coincideix amb el mapa exposat més amunt. pot ser que m'equivoqui?2on, seguint la ruta, hi cartells d'informació Centre BTT, alguns estan cremats pel sol i d'altres simplement estan trencats, això crea confusió.3er, un cop pases la societat de caçadors i t'endintres als camins i prats, arribes a una biforcació en forma de Y que no està senyalitzada, torna a crear confusió. disculpeu les molèsties i gràcies per les rutes BTT!

Envoyez-nous depuis ici vos commentaires

  •  

  • He llegit i entès la clàusula de protecció de dades de l'Avís Legal d'aquesta web
  • Vull rebre informació d'ofertes, promocions i properes activitats de Salines Bassegoda

* Camps obligatoris
** El Consorci Salines Bassegoda es reserva el dret d'esborrar o modificar
  aquells missatges ofensius o despectius.

  •   Voir sur Google Earth*
  •   Exportar amb GPX **

  •  
  • * Si no teniu el Google Earth el podeu descarregaraquí

     

    ** Si el vostre navegador o programa no accepta l'estàndard GPX (Format d'intercanvi GPS) proveu de convertir-lo a altres formats compatibles amb el programaGPSBabel
Route VTT 01: les Bois Angrandir l'image

 

 

Départ du point d'accueil de Maçanet de Cabrenys, à côté du Bureau de Tourisme.

Téléphone: 972 54 42 97

turisme@massanet.org

 
Usuari: Clau: